Blahalablahala (kan inte komma på nån rubrik)

Jonathan tycker inte om när jag säger blahalablahala, han tycker det är så fult, men det bryr jag mig inte om, tycker det är så kul att säga, haha =P

Nu har jag ätit i alla fall, spaghetti och köttfärssås bidde det idag. Kollar på project runway nu, tycker att Nicholas ska åka ut nu, han är så jobbig orkar inte med han längre =P men idag blir det nog Christopher som åker, hans klänning såg verkligen ut som en (som han själv sa) lilla huset på prärienkostym.
Ikväll är det ju en annan del av köping också, som är så söta dom som är med där och tobbe är ju huur skön som helst, love him!

Ikväll blir det alltså soffhäng (som vanligt, haha) med thé och och stockholmskaka lr snoddas lr kärleksmums lr vad de nu heter =D

Picture of the day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0