Duggaplugga

Eller ja det är vad jag boorde göra just nu, plugga alltså=P men har gjort lite grann i alla fall så vi får väl se hur det går imorn det är tur att man får en extra chans på tentan sen, weehoo!=D

Imorn åker jag hem till Sundsvall, me likee! ska bli skönt att få komma hem och träffa Julia och Emma igen och hälsa på på dansen och träffa Ann och Suzi, I can't wait!

Har drömt om att åka slalom flera nätter i rad nu, jag villl! blir nog nån svöng i Sidsjöbacken nu när jag kommer hem i alla fall, om det inte är så zlatans kallt så! =P

Nu ska jag laga mat och plugga vidare!




Kommentarer
Postat av: Julia

Ska bli kul att träffa dig med!! =)<3

2010-02-24 @ 19:03:54
Postat av: Hanna

ååå, simma krokodil! =D<3

2010-02-25 @ 13:58:05
URL: http://hannalindbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0