Friday

Fredag kväll och det är hockey på tv:n! =O vad hände? tycker ju att det är liite kul att kolla på OS men det är skidorna jag kan tänka mig att se, resten klarar jag mig utan, jag kan heja på utan att kolla! =P men strax ska Kalla åka så det ska jag se, hoppas hon kan ta nån mer medalj även om hon redan kört det loppet hon är bäst på ; )

Har kollat lite på Let's Dance, hoppas faktiskt att Claudia vinner, tycker hon verkar så gullig som person och duktig är hon också. Måste faktiskt säga att Elin Kling har blivit mkt bättre, tycker bättre om henne också, hon verkar också väldigt go ; )

Har hittat en superrolig sida på internet där man kan styla ihop olika outfits, superkul! har suttit som klistrad sen jag hittade den (på Mels blogg hitta jag den btw) det är kul att man använder kläder som går att köpa i butik just nu och så, typ H&M, we likee =D
http://looklet.com/


Här är två av dom jag har knåpat ihop, är ganska nöjd faktiskt ; ) så här vill jag se ut i vår och sommar!

look image

look image



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0