KAOS!!!

Jag förstår inte att det bli så här, att dom aldrig lär sig! har inte kunnat ta mig till skolan idag, och förmodligen inte imorn heller, alltså blir det förmodligen ingen dans imorn heller =( buhu!

Var i alla fall och dansade hela dagen i söndags, tyvär utan nån mat med mig så stannade inte sista timmen, höll på att dö av hunger! Nästa gång ska jag komma ihåg att ta med mat! Sista gruppen vi hade var jätteroliga att ha, dom var superduktiga, alltid lika kul när de bara sätter allt klockrent =D

Haha, jag och Hanna ska vara hejaklack åt Jonathan och hans kompisar när de ska spela fotboll i sommar, jag sa att det var på villkor att de spelar utan tröjor =P och så ska de tydligen göra ballongdansen om de vinner, kan ju bli intressant haha, det kommer bli en spännande sommar ;)

Picture of the day

Jag vill ha sommar!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0