Lördag

Skulle ha varit och hjälpt Hanna på tida idag men har vart vaken halva natten för magen har varit så dålig, har inte varit vaken så här mkt på nätterna pga av magen sen jag gick i nian tror jag =/ inte kul! vill så gärna dansa nu, saknar danceworld hemma i Sundsvall, det gick ju inte att hålla sig därifrån, ville bara dansa hela tiden! Har inte hittat nåt ställe här nere dit man bara kan gå och träna hur mkt man vill och bara vara =/
Känns som att jag har tappat danslusten och det oroar mig för när jag väl är på en lektion jag tycker om så vill jag inte gå därifrån, bara så svårt att komma iväg och hitta bra klasser =/ 

Hoppas det blir bättre i alla fall för jag saknar dansen, massor!!!

Picture of the day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0