Nu är det fredagsmyys!

Let's dance och tacos sen kommer godisskålen fram också =D förstår inte att Agneta åkte ut förra veckan =( Hon är väl en av Sveriges mest folkkäraste? lr? jag menar Lasse kom ju 4:a =O och han var ju inte ens bra! =P Tycker alla fall att det är dags för jättebebisen att åka ut den här veckan (Rabih alltså) we don't like him!

Har dansat jazz den här veckan, hur kul som helst! Längtar redan till nästa lektion =D Imorn blir det dans på tida med Hanna. Vi har en barndanskurs och en showkidz, trodde aldrig jag skulle sakna barnkurserna så mkt men det gör jag verkligen! Lite skillnad på kurserna här och hemma bara men det är väl lite vanesak =)
Ska friträna lite imorn också, ska få lära mig Hannas nya commercial också, weei! =D

Nu ska jag ta och plocka fram godiset och koncentrera mig på Let's dance!

Ciao

Picture of the day



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0