Våååår!

Det har blivit vååår i Stockholm, åtminstone nu i några dagar. helt underbart är det! Vi tog en mysig promenad till brunnsviken idag, hittade ett ställe där man kan hyra kanot kommer ju vara galet mysigt att paddla kanot där i sommar plus en jättefin "hylla" där man kan grilla på kvällarna och en badplats där man kan bada, huur perfekt är inte det!?

Stockholm på vintern: njaa sådär, mkt mysigare i Sundsvall.
Stockholm på våren och sommaren: UNDERBART!  (även om det är väldigt mysigt hemma med på sommaren!)

Nu vill jag ha sommar! Bums!



På denna klippa tänker jag tillbringa mina helger i sommar!



Och på "hyllan" också!



Kommentarer
Postat av: Julia

Ohhh!! Jag ska komma ner till dig i sommar, du får visa mig det stället! ;D

2011-03-05 @ 17:27:44
URL: http://jrpsvedin.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja att du ska! då ska vi ha en riktigt mysig kväll där på "hyllan"! ;) ligger typ 2 km från där vi bor :D

2011-03-05 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0