2times

Nu har jag precis kommit in efter min andra joggintur den här våren =O känner mig lite stolt! haha. Det var riktigt skönt faktiskt, det är jättevarmt här i stora staden idag, 10 + och solen skiner inte ens så det var väldigt härligt ute! Nu håller jag på att göra lite lunch, det blir äggröra på hårdbrömacka, mums!
Ikväll ska vi ut och äta med mami och Robban på TGI fridays och det ska bli ännu mer mums! =D Ska bli kul att träffa mamma också, är mer än en månad sen nu =/

Nu ska jag ta och äta lite och läsa lite till i boken så jag når upp till mitt mål den här veckan =P och sen drar vi oss in mot la stada.

Btw, hade c-kändismåndag på stan i måndags såg Kissie och dennisM när jag var på toa och noor el rafai lr vad hon heter på tunnelbanan =O haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0