Bounce <3

Igår var den bästa dagen i mitt liv men också den sorgligaste. The Last Bounce är det finaste jag sett i hela mitt liv, hela showen var gryym och de körde på gammalt som nytt och med massa extradansare, sååå bra! På slutet så satte de sig i en ring på stolar och dansade tillsammans med glada ansikten, de såg så lyckliga ut så det värmde i hjärtat, där kan vi prata om att älska det man håller på med. Sen spelade dom Salem al Fakirs It's true och visade ett bildspel på snyggingarna när de var små och bilder från allt bounce gjort tillsammans och då satt de och torkade tårarna allihopa och många i publiken gjorde nog också det. Jag fick verkligen kämpa för att inte börja gråta.

Känner mig så otroligt inspirerad att dansa nu!

Tack Bounce <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0