Shoppingday

Igår blev det shoppingdag för mig och Jonathan, han har ju som sagt växt lite så behövde köpa lite nytt! Ska lägga upp en bild så får ni se vad han fick tag i för fint =) Jag köpte också lite saker, såklart, haha kan inte låta bli! Fick en fin kjol från Zara i påskpresent av J och så köpte jag en fin röd och vitrandig tröja på weekday som är urringad i ryggen, fin fint! Den kommer bli superfin till shorts i sommar =D Det blev 2 nagellack från H&M också.

Jag vill bara tacka Linus Gustavsson som hade min kursbok innan mig och har strukit under och skrivit kommentarer överallt! Tack för hjälpen =D hihi.

Har vart ute och sprungit en liiten sväng idag med =) det var skönt, men väldigt jobbigt! Borde nog försöka göra de lite oftare så jag få upp lite kondition =P



Mina fina nagellack



Så här såg ut på träningen i söndags



Jonathans fynd





Kolla vad jag fick av Hanna och Sofia =D



Påskpresenten jag fick av J



Mina fina blåa naglar =D

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Åh, blåa naglar är jättefint! Har använt upp min flaska :P

2010-04-06 @ 19:27:25
URL: http://jessicaikent.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, älskade verkligen den här färgen =D=D

2010-04-06 @ 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0