Daansa!

Jag vill dansa och träna känner mig som en boll och alldeles seg. Tror jag ska gå på friskis imorn och köra ett riktigt gympapass, måste ju passa medans det är gratis =P Nästa torsdag år det öppet hus på danscenter så då blir det dans hela dan, längtar! Kollar på so you think you can dance så nu har jag bestämt mig för att börja träna på piruetter, jag kan ju bara snurra högst två varv i nuläget och det känns ganska uselt om man jämför med vissa andra! haha! Jag blir väldigt sugen på att dansa mer jazz och modern dans nu också, men vi får väl se hur det blir med dans till våren, ekonomin är ju inte den bästa och det kostar skjortan att dansa i Stockholm, bara så ni vet!

Picture of the day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0