Friday

Mår bättre idag, skönt!!!  Hanna och jag har varit och fotat idag, knäppte 500 bilder, haha, har man inget bättre för sig så :P Men har rensat bort minst 100 nu så :P ska fixa lite med dom innan jag lägger upp dom så det blir smakprov lite senare ;) men vi fick till några riktigt bra faktiskt, som stureplanshanna tex dom vart grymma! haha.

Jag har lovat att jag ska skriva om Alicia i min blogg lite mer så nu finns du här alleballe! och vi måste träffas och byta julklappar snart också!!! =D får inte glömmas!

Nu ska jag kolla klart på american pie =D

Kommentarer
Postat av: Alicia

wooo jag är med i bloggen:D jaa det måste vi göra!

2010-01-16 @ 13:40:10
URL: http://aliciaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0