Lördag

Har haft stopp i avloppet sen i torsdagskväll, Inte kul! Jag och J har försökt fixa det själva men har inte gått så bra, men idag ringde vi alla fall nån jour eftersom vi kom på att vi bor i en hyresrätt, inte en bostadrätt =P haha, vi är liite efter ibland =P så han var här för 2 timmar sen och took care of it, det var skönt, nu kan jag gå på toaletten i min egen lägenhet igen.

Var med hannamontana igår, vi kollade på Let´s dance och byggde pärlplattor, myys! Det har nu har blivit min nya hobby, synd att det är hannas pärlor bara, måste åka och köpa egna =P

Var på IKEA idag och köpte nytt soffbord en stor "golvblomma" och två nya lampor, imorgon ska vi lägga ut soffan på blocket och sen blir det till att fixa ordning riktigt i lägenheten, kommer bli jättefint! =D har fått låna bilen av pappa i helgen, känner mig så otroligt duktig på att köra bil när jag kör här nere, vet inte varför men, jag är stolt över att jag hittade ut till IKEA igen också =P

nu ska jag lägga en pärlplatta till sen blir det sängen =)

Picture of the day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0