Också var det kväll då..

Dagen idag har inte varit speciellt produktiv, men jag skyller på att jag har mått dåligt och inte kunnat göra nåt =P Har i alla fall lagat mat idag, korvstroganoff blev det, deelisch!!! måste säga att jag gör väldigt god sådan ; )

Imorn ska jag i alla fall fota en massa med Hanna, ska till lokalen där pappa har förråden, den som hyrde innan har målat hela stället med en massa graffiti och jättesnygga målningar, det kommer bli supernice! ; )
Om jag mår bättre blir det även träning på SATS med Hanna innan, men Hanna vill nog dit mest för att träffa Hassan, the man in her life, haha! =P

Men nu ska jag kolla på lite mer Sex and the City och sen ska jag hoppa i säng, längtar tills premiären på andra filmen i maj =D

Goodnight!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0