Onsdag igen..

var ett tag sen nu.. men ska försöka catch up lite =)

Var på sjukhuset igår och fick en järninfusion, frågade hur mkt det skulle kosta och då sa de 70 kr också skulla jag hämta ut det apoteket och fick betala 1000 spänn för de där järngrejerna, kommer sen på sjukhuset och får betala 70 kr för själva besöket så förstod att det var det hon menade när hon sa 70 kr. Tur i alla fall att jag hade lite rabatt på apoteket, för järngrejerna skulle ha kostat 3000 egentligen =O crazy!!! Jag är ju inte miljonär direkt!!!

I helgen blir det streetstar, veery nice!!! ska bli grymt att se alla superduktiga dansare =D
Och på söndag börjar det på tony's så då blir det till att traggla discokidzdanser igen =P men har faktiskt längtat lite efter det så det ska bli kul =D

nu ska jag kolla på robinsson och göra klart sista uppgiften tills imorn =)

Picture of the day





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0