Oonsdag

Har varit på sjukahuset hos doktorn idag, det var trevligt, min nya doktor verkar väldigt snäll och duktig så ska nog överleva utan att ha med mig mamma varenda gång, den här doktorn pratar ju svenska också och inte tyska och det underlättar faktiskt väldigt mkt när det gäller massa medicinska termer! (min förra doktor pratade lite svenska, men det var inte så förståeligt och hälften var även på tyskengelska, men han var bra ändå!) så nu ska väl det här ordna till sig också.

Har ätit lunch med Hanna idag, jag har ju fått studielånet nu så nu kan jag ju faktiskt leva lite också ;) vi satt i tre timmar så det blev fika också =P Hanna har ångest inför sitt jobb och jag föstår henne skulle jag också ha om jag var i hennes situation =( Men det kommer kännas bättre när allt löst sig Hanna, jag lovar! Men det var mysigt, vi hann prata om hel del =)

Har ett liitet problem, kan inte bestämma mig för var jag ska dansa nånstans den här terminen, som jag sagt förut så är det verkligen inte billigt att dansa i den här stan.. =/ men jag tror det lutar åt klippkort på balettakademien  så hoppas att det blir bra för jag längtar verkligen efter att få dansa, jättelängesen nu =(

Lyssnar på Edit Piaf på Spotify, fråga mig inte varför men jag tycker hennes låtar är lite mysiga, jag ser liksom mig själv sitta på nån liten mysig uteservering i Paris när jag lyssnar på henne =P


 


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker också om att lyssna på Edith Piaf! ;P

2010-01-21 @ 01:06:40
Postat av: Johanna

Haha, vad bra, då är jag inte ensam ;)

2010-01-21 @ 12:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0