22.07

Sitter och kollar på Johan Falk, men är nyheter nu så då blir det bloggpaus!
Tycker inte om att det har börjat snöa igen, uscha! Vill ha vår på riktigt nu! Har ju tagit fram skinjackan nu, känner inte riktigt för att ta på mig vinterjacka igen =( Håller på och bli förkyld med tror jag.. inte bra, måste vara frisk på tisdag så nu blir det vila tills dess. men jag sov 3,5 timme när jag kom hem från TIDA idag så har förhoppningsvis redan sovit bort skiten!

Ska plugga hela dan imorn, tenta om en vecka =S sen på kvällen blir det fika med Hanna och Lotta, ska bli riktigt myspys! Var jättelängesen jag träffade Lotta så ska bli så härligt å catch up och höra hur det går för henne på Balettakademien =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0