<3

Jag säger det igen, jag älskar Maria Montezami hon är ju bara så skön, man blir bara så glad av att se henne irra runt i sitt väldigt jätteamerikanska hus =D

Har två underbara dagar framför,mig nu har nämligen soovmorgon!!! =D ska inte till skolan nånting eftersom jag och Raquel gjorde några uppgifter idag, och Ivan får åka och lämna in den här gången! Ni som jag har pratat med efter idag förstår varför!!! =P

Ska dansa jazz imorn med, weehoo, ska bli så roligt! 

Nu ska jag njuta lite mer av hollywoodfruarna!


Kommentarer
Postat av: Raquel

Haha! Vi är fria nu under några dagar, njut min vän NJUT! haha

2010-03-15 @ 23:29:48
Postat av: Johanna

Haha! att jag ska, det kan jag lova!!! ;)

2010-03-16 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0