Jazz

Har nu varit och dansat jazz på danshögskolan, det var superkul! Vi fick träna på att göra piruetter med 2 varav idag, och klarade perfekt flera ggr =D är så skönt när det verkligen går sådär super =D så nu ska jag bara fortsätta träna!

Jag tror att när man tycker att det bästa som finns är att stå och träna piruetter och snurrar och peka med fötterna fram och tillbaka och upp och ner och sen få sätta ihop allt till musik och bara dansa, då älskar man verkligen att dansa! Jag blir bara så glad av det!

Har haft en riktig slappardag idag, har läst lite i boken men det är nog det ända vettiga jag gjorde innan jag for iväg och dansade, var superskönt! Imorn blir det nya tag, ska plugga lite, se om det finns nån tvättid och kanske hjälpa Hanna och sy

Picture of the day


Kommentarer
Postat av: alicia

hihi piruetter <3333333333333

:D

2010-03-17 @ 21:00:28
URL: http://aliciaw.webblogg.se/
Postat av: Johanna

I know =D <3

2010-03-18 @ 16:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0