Magblä!

har varit och gjort en undersökning på sjukhuset idag, gastroskopi sa mamma att det hette när jag förklara vad jag gjort för jag hade glömt vad det hette, haha. Fick en slang på 3-5 mm i diameter ner i magen genom munnen, det var verkligen inte roligt! jag kan säga att jag hellre tar det andra vägen för fy bubblan vad det där var obehagligt, känns bara som att man vill kräkas upp den där hemska slangen hela tiden =S men men, skönt att ha det gjort i alla fall ocj Jonathan var så snäll och följde med så jag hade nåns hand att klämma sönder under tiden!
Nu är min mage som en stor ballong eftersom dom sprutade in en massa luft... fråga mig inte varför tyckte det var väldigt onödigt för det gör j*vligt ont när nån sprutar in luft i magen kan jag säga! Har ont i halsen också efter slangen så det gör ont när jag sväljer =( så nu sitter jag i soffan och tycker synd om mig själv för att min mage inte kan bete sig som alla andra magar!

Näe nu har jag klagat färdigt!

Good news! Jag och Julia ska på Lady Gaga 8:e maj =D weehoo! ska bli såå kul jag hoppas på en grymt bra show och tror nog att det kommer bli det med! =D

Såg Renee Nyberg på Ica i Alvik idag =P hon äter tydligen också tacos på fredagar, haha tycker det är så kul när man ser kända personer göra såna helt vanliga saker =P

Äntligen lite vår!




Kommentarer
Postat av: Julia

Wiihooo =D Ska bli så jäkla roligt! :D Jag längtar ;D

2010-03-12 @ 18:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0