Uscha

Jag har fått matförgiftning.. och om ni inte har haft det så kan jag säga att det är INTE kul, fy fäen vad jag har mått dåligt, har nästan inte sovit nånting på hela natten, har bara sprungit fram och tillbaka mellan sängen och toaletten. Fick ju såklart vätskebrist också, sådär som pricken över i.
Om ni ska äta stenugnsbakade pizzor i alvik, ta inte nån med räkor på! det kan sluta riktigt illa!
Har levt på proviva och vatten idag, sen kom älsklingen hem med coca cola, salta kex och avokado till mig så nu har jag ätit lite grann i alla fall.
Har legat framför tv:n exakt hela dan idag, ögonen blir nog fyrkantiga snart =P nu ska jag kolla på CSI sen ska jag ta och hoppa i säng och sova

Hoppas ni andra har haft en bättre dag än vad jag har haft!

Picture of the day





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0