Första kanelbullen äten

Nu har jag vart på ica en snabbis och handlat kanelbullar. Har provsmakat en, kunde inte hålla mig ;) Sparar dom andra tills ikväll när Jonathan kommer hem. Då ska jag kolla på topmodel och trycka i mig kanelbullar och förmodligen sitta och tänka att jag nog inte riktigt platsar på omslaget av italienska Vouge, but thats ok by me!

Halsen börjar kännas lite bättre nu i alla fall så imorn ska jag jobba (lr ja, försöka i alla fall) håll en tumme för att jag kan svälja utan att grimasera (stavning?).

nu ska jag åter igen återgå till att inte göra nånting!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har redan hunnit få i mig ett par stycken jag med, bakade i torsdags ;P lär nog bli fler innan dagen är över ^^

2010-10-04 @ 17:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0