Från och med du

Har haft jazz idag, var en jättebra klass, hade inte Ida utan en anna tjej, men hon var precis lika bra så det gjorde ju inget ;) Vi gjorde an jätterolig diagonal, tog i lite för mkt dock så när jag skulle göra en kick med vändning så jag landade rakt på sidan av mitt lår, och det gör apigt ont nu! :S Tröstade mig med Oskar Linnros - Från och med du i lurarna på vägen hem. Nu ska jag kika på TV och äta choklad för nu har jag helg! :D Imorn blir det packning och flyttstädning för hela slanten!



Sötaste kusinen!

Kommentarer
Postat av: Maud

Men hallå!!! Sötaste, du har väl några fler söta kusiner:-)

2010-10-29 @ 19:08:20
Postat av: Johanna

Haha, ja dom är ju sötaste allihopa! Men har inga bra bilder på gunnar och ture :( får fixa det när jag kommer hem, då ska jag ha med kameran! Annars får du gärna skicka några om du har! Tänkte sätta upp några i lägenheten :)

2010-10-30 @ 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0