Hmm.. what to do?

Har fortfarande apont i halsen, och känns nästan som om febern börjar komma igen, så jag funderar på om jag ska jobba imorn lr inte? Det är en av dom värsta grejerna med att börja jobba som gröngöligt tidigt varje dag, jag måste komma på så tidigt dagen innan om jag kommer må dåligt dan efter lr inte(när jag är sjuk alltså), och hur ska jag veta det liksom? Det lär väl sluta med att jag mår dåligt imorn med men får gå till jobbet i några timmar i alla fall.

På tal om apont, så var det en tjej på jobbet som tyckte det lät väldigt roligt när jag sa apa istället för fan en dag när jag tappade nåt. Hon tyckte det var ett väldigt sofistikerat svärord, vet inte riktigt om jag tycker att apa är spec sofistikerat?! Men när man har jobbat med barndans i 2 år så har man fått lära sig att använda andra ord istället för fan och h-vete när man blir arg, och det är brukar lätt bli så att man blir lite arg på dom små "änglarna". Så om ni hör nån skrika ut apa lite halvargt nån gång så är det med största sannolikhet jag!

Dagens andra fråga; kommer jag orka ut på Ikea med J och kolla på grejer till lägenheten?

Jo det gör jag, orkar inte sitta hemma mer nu, måste hoppa in i duschen!

See ya laater!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0