Japanese food

Har ätit underbart god japansk mat från vårt lilleputtcentrum här i hägerstensåsen, åt kyckling teriyaki med grönsaker, riktigt gott. vet inte om det var för att maten faktiskt var väldigt god lr om det var för att jag var så hungrig efter att vi hade letat runt halva stockhom (lite överdrigt, bara lilje och hornstull men ändå) efter en kina som hade take away och fyra små rätter, eftersom det var det vi var sugna på. Hittade dock ingen, så vi vände lite småbuttert hemåt igen för att köpa pizza, men så gick vi förbi det lilla sushi/asiatiska stället och bestämde oss för det ist. Det blev mkt lyckat! ;)

Känner att jag skriver om väldigt väsentliga saker i den här bloggen, NOT! haha. men för er som vill läsa så bjuder jag på det!

Hoppas på att kunna bjuda på lite härliga höstbilder imorn, håll tummen för att solen skiner!



Båt på åstön, den var min farfars farfar en gång i tiden, vem den tillhör nu vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0