Ont i halsen

Mår bättre idag men har jätteont i halsen, är alldeles tjock och det gör ont att svälja =(
Nu sitter jag och knarkar halstabletter så hoppas jag att jag ska kunna äta lite riktig mat sen.
Jag har kommit på att jag förmodligen är världens barnsligaste 21-åring, nu sitetr jag och kollar på eva och adam på youtube, dock fanns inte hela serien upplagd, så det fick bli filmen ist. Dom är så gulliga, kommer ihåg att man ville att det skulle vara precis som i serien när man gick i skolan, leka ryska posten och fråga chans och grejer =P

tror jag ska fråga chans på Jonathan sen när han komemr hem! lr jag kankse ska skriva en lapp, där han kan fylla i ja, nej lr kanske ;) hoppas han svarar ja ;) haha.










Höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0