Update

Nu så fia blir det lite uppdatering ;) vet att det vart dåligt med det dom sista dagarna, sorry!

I helgen har jag inte gjort ett skit rent ut sagt, jag har sovit och läst ut en bok, det är typ allt :P

Men kan alla fall rekomendera Mari Ljungstedts senaste bok, bra som vanligt! Men jag tycker väldigt mkt om hennes böcker så var väl ingen överaskning att ajg skulle gilla den. Den handlade om en tjej som hade anorexia, riktigt hemskt att läsa om hur besatt hon var av träning och att inte få i säg för mkt mat. Svårt att förstå att det säkert är så det är för de som har anorexia, kan inte vara lätt! =/

Nu har vår spis lagt av också så det känns ju lagom kul! NOT! Så idag blev det pizza =P

Har fotat en massa också, blir ett fotoinlägg imorn!

Nu ska jag se klart på Greys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0