I suck

Jag suger verkligen på att blogga! sorry :P

Nu sitter jag här i soffan i våran extremt skitiga och stökiga lägenhet (ingen får komma och hälsa på utan förvarning, så jag hinner städa) och kollar på vänner, älskar vänner helt klart bästa serien! (efter sex and the city så klart, men det är så självklart att det inte behöver nämnas tycker jag)

Sen sist har det inte hänt så mkt i mitt liv, mest bara jobbat, vart hemma i sundsvall har jag varit iof men annars ahr jag bara jobbat.
I mitt huvud har det dock hänt en hel del, jag har bestämt mig för att jag ska läsa till lågstadielärare iaf så det är ju ett framsteg på den fronten, dock inte när jag ska börja. Är ju så sjukt sugen på att åka iväg utomlands ett tag, vill till USA lr the land down under. Så at the moment är jag inne på att åka som au pair till usa, men hinner väl ändra mig några gånger :P Jag har i alla fall tagit första steget och anmält mig till et möte om 2 veckor för att få lite mer information.

Vi har fått lägenhet också btw, flyttar in 1 november och 10 november åker vi till LONDON! =D Längtar så jag döör!

Thats it for now, ska försöka skärpa mig på uppdateringsfronten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0