Då var det dags igen då

Blir eventuellt flytt för oss snart igen. Vi känner båda två att vi mest kastar pengar i sjön med våran hyra. Jag jobbar heltid men har ändå nästan inga pengar kvar efter att jag betalat alla räkningar, inte alltid så kul kan jag lova. Känns lite som att man jobbar för ingenting. Så med en hyra på några tusenlappar mindre så kanske jag kan säga JA nästa gång mina bästa tjejer frågor om jag vill åka utomlands och unna mig en sista minuten när jag tkr jag behöver det ;) Så vi siktar in oss på gärdet lr solna, tror att vi skulle stortrivas där med, precis som här fast lite billigare. Så nu får ni alla hålla tummarna för att vi får tag på en finfin lägenhet snart ;)
Hade tänkt mig nåt i den här stilen ;)
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0