Det får man!

På min godispåse som jag köpte igår sog det: Hoppsan jag unnade mig visst nånting sött idag. Det får man! Sååå Johanna! =D 

Idag har det blivit en liten sväng på Ikea, vi har handlat lite smått och gott, köpte ramar till mina foton så nu ska dom äntligen komma upp på väggen, är ju inte en dag för tidigt! =P Vi vart lite sugna på å köpa lägenhet idag när vi var där ute också så nu sitter J på hemnet och kollar runt. Det dröjer nog dock några år innan de blir lägenhetsköp, det kostar ju en del i den här stan!



Johannahörnan på Ikea, ROSA! =D



Blev riktiga vårkläder idag, blommigt och converse!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sötnos <3

2011-04-02 @ 23:43:21
URL: http://idaleyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0