Don't know what to tell you

Ibland har man massa saker och skriva och ibland kan jag inte komma på nånting alls att skriva här, fast det händer ungefär lika lite/mkt i mitt liv hela tiden. Det kanske handlar om dålig fantasi vissa lr nåt? Kanske bara jag som förstod vad jag mena där men whatever...

Nu har jag och J vart och storhandlat i alla fall, så nu håller vi alla tummarna för att vi klarar oss bra tills nästa lön kommer ;) men de borde vi göra!

Igår blev det middag på TGI Friday's, det var supersmarrigt som vanligt! Blev dock lite besviken på storleken på portionerna, dom blir mindre och mindre varje gång jag går dit... Och ska man på TGI så går man ju dit vrålhungrig för man är van vid att det är så mkt mat att man nästan rullar därifrån efteråt, så jag var ju såklart jättehungrig när vi kom dit men vart inte sådär mätt som jag hoppats på =/ men men de är smällar man får ta, right?

Ikväll blir det tacos och mys framför TV:n, vad ska ni hitta på ikväll då?



Jag har börjat fundera i banorna flytta till New York igen, viiill dit! Särskilt när jag läser Sofi Fahrmans blogg hela tiden, avundsjuk på den tjejen? JA! =P

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi äter också tacos! :D och om du flyttar till New York, kommer jag att vara en flitig besökare! :D

2011-04-10 @ 19:21:37
URL: http://jrpsvedin.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja det hoppas jag du kommer ;)

2011-04-11 @ 16:53:17
URL: http://johannaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0