Last day of peace

Japp imorn blir det jobb igen, ska bli skönt. Är less på att vara hemma och dega nu :P

Idag är det ju helt underbart väder ute så har varit ute och promenaerat lite långsamt, eller strosade skulle jag nog snarare kalla det för snabbt gick det inte. Hade med mig kameran så det har blivit lite fotat också i den fina solen!

Jag sa till mamma senast igår att jag inte hade sett en enda tussilago sen jag flyttade ner hit och jag tänkte väl lite att det kanske inte finns tussilagos här. Men varför skulle det inte finnas det? Bor ju fortfarande kvar i Sverige! Så tji fick jag idag för oj vad tussilagos jag hittade på min lilla stros! Så det blev ju en trevlig överraskning för nu har jag en liten bukett tussilagos ståendes på TV:n =D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0