Parts of you are parts of me

Har blivit helt kär i Ron Popes musik, så grymt bra texter och jätteskön musik att lyssna på! Så han rekomenderas starkt ;)

Nu har jag färgat mitt hår men har inte vågat kolla mig i spegeln sen det torkat, är lite rädd att det har blivit gult. Men nu ska jag snart ta modet till mig och gå och kolla ;) det brukar ju ge med sig efter några tvättar när de blir gult, annars får jag gå och köpa silvershampo. Nu ska jag bara dricka upp mitt te, sen blir de sängen för imorn väntar en lång jobbdag, 11-20 imorn, den tiden känns alltid så väldigt mkt längre än 8-17 fast de är lika många timmar, lite dumt tkr jag!


Sov så gott alla mina pärlor därute!




Saknar mina söta kussar och mina lite mindre söta bröder ;) Här är Tures dop!


Kommentarer
Postat av: Maud

Och kussarna saknar Jianna:-)

2011-04-06 @ 07:23:44
Postat av: Johanna

ska ni inte komma ner snart och gå på junibacken och grönan med mig? ;)

2011-04-06 @ 21:14:59
Postat av: Maud

Men det var ett bra förslag, det måste vi ju göra!!!

2011-04-07 @ 08:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0