Sthlm i mitt <3

Även om jag längtar hem till Sundsvall med jämna mellanrum så är jag otroligt glad att jag har flyttat hit till Sthlm. Det som jag egentligen längtar till i Sundsvall är ju mina underbara tjejer, hela familjen och släkten och mitt älskade "dansen"  och det är ju inte så bara, dom är ju det bästa som finns! Men jag stormtrivs verkligen här i Sthlm, skulle bara vilja flytta "mitt" Sundsvall hit ner så skulle allt vara helt perfekt! Sen måste jag ju säga att sthlm inte är så trevligt på vintern, men resten av året är det ju helt underbart! Idag har varit en sån där underbar dag då man älskar den här stan! Vi har tagit en prommis genom vasastan in till stan och suttit på bryggan vid gamla stan/slussen och ätit glass, man kunde ju ha det sämre! ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0