107

Nu är det 107 timmar kvar tills vi sitter på flyget till London, känns som alldeles för länge! Längesen jag längtade så här mycket efter nånting! Det ska bli så himlans mysigt, och jag säger bara "OMG" vad jag ska shoppa loss! Har vart så duktig och sparat hela sommaren så nu ska det sprättas pengar kan jag lova ;)

Idag är somamrvärmen tillbaka, we like it! Men bara därför så blev det en sväng på Ikea för oss, men vi bestämde oss för det innan vi gick ut och kände hur varmt det var så det fick bli Ikea ändå ;) Det ska vara varmt imorn med och om så är fallet tänker jag ta med mig en bok och en filt till en klippa och pressa ur det sista ur solens strålar!

Ikväll laddar jag inför London genom att kolla på mina Hugh Grant-favoriter; Bridget Jones och kanske Notting Hill senare ;)



Snaaart!

Kommentarer
Postat av: Maud

Oh, Jianna, de är ju mina favvofilmer!!!

2011-08-16 @ 17:10:53
Postat av: Johanna

Jag älskar alla filmer med Hugh Grant! Dessa är bara 2 av måånga ;)

2011-08-16 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0