det blev liiite mera ledigt..

Har nu haft 3 veckors semester, men min mage tyckte tydligen inte att det var tillräckligt. Jobbade 1 dag sen blev jag inlagd på sjuka huset för jag var så dålig i magen... och nu är jag sjukskriven till sista augusti. Så det kan gå va?
Så nu hoppas jag på att vädret i alla fall ska vara på min sida månaden ut så man får njuta lite ;) De tkr jag att jag är värd med tanke på att jag kommer vara rund som en boll efter några veckor med den här medicinen jag fått!

Ska försöka vara duktig å göra klart lite skolgrejer och sånt nu när jag helt plötsligt har en himlans massa tid över ;) Sen har vi ju en helt ny fin lägenhet som ska inredas och fixas i ordning och en gammal som ska städas ur, så jag ska nog få tiden att gå!

Ska se klart film nu sen blir de hoppa i säng för imorn ska jag upp och tvätta kläder, kommer bli en sån duktig liten hemmafru dom här veckorna, haha, lr NOT! :P



Längtar efter att få klämma i mig en sån här när vi åker till London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0