Fix och trix idag

Klev upp med tuppen imorse! Lr nja det var väl å överdriva lite, strax efter 8 masade jag mig upp ur sängen. Gick till vårt husvärdskontor för jag skulle kolla vart vårt förråd ligger, och det var dom så snälla å berättade för mig så nu ska jag se hur det ser ut och traska dit med lite grejer.

Planerna idag är ju som sagt att få lite grejer till förrådet sen ska jag måla på det sista vita på väggarna och ikväll kommer pappa hit på middag. Han ska även ta med en slagborr så vi kan hänga upp lite tavlor och sådant, han ska nog få hjälpa mig att borra lite så inte hela väggarna förstörs :P Jag börjar bli riktigt bra på det här med att vara hemma och greja, man kanske ska bli hemmafru ändå? Skulle de va nåt tro? Näe, gud vad tråkigt det skulle bli efter ett tag!

Nu har jag sett 2 avsnitt SATC och ätit frukost i slowmotion så nu är de dags å röra på stjärtmusklerna lite tror jag!

Ha det fint idag nu alla därute!



Jag och Emma på midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0