It starts to get dull

Idag har jag inte gjort många knop alls. Sov rätt länge innan pappa kom förbi med nya borrar, den ville inte så länge igår när pappa var här så det behövdes införskaffas nya. Nu har vi nya så imorn ska här borras lite igen. Sen har det som sagt inte hänt mkt alls här i hus 33 A. Har läst lite om Astrid Lindgren och kollat lite på criminal minds, när kl blev 17 så fick jag lite halvpanik över att jag inte klivit utanför dörren på hela dan så då tog jag mig en långsam liten prommis på 30 min. Och nu sitter jag här igen och är så hemskt rastlös, vet inte vad jag ska göra. Jag som brukar älska å sitta å dökolla på TV och göra ingenting, det är ju typ det bästa som finns lr? Men inte när man gör de hela dagarna har jag nu kommit fram till. Tror att rastlösheten har liiite att göra med att jag snart räknar ner sekunderna tills vi ska till London, haha. Jag vill åka nu, nu, NU! Men nu ser de ju ut som att vi kommer komma iväg i alla fall, det verkar ha lugnat ner sig lite grann, åtminstone om man ska lita på svenska nyheter. Och det gör jag nu ;)



Foto och red. av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0