It's getting closer

Nu är det inte långt kvar, London närmar sig med stormsteg! :D Håller på och knåpar ihop en packlista nu, så jag inte glömmer nånting imorn när jag ska packa ;)

Har fått upp tavlorna i "köksdelen" av vardagsrummet idag med, det blev jättebra! Måste få upp taklampan också, men behöver en ny sladd och kontakt till den och det var inte det lättaste att hitta kan jag säga! Ska ge mig ut på jakt när vi kommer tillbaka från London, då ska även gardinstänger skruvas upp. Börjar bli riktigt grym med den där slagborren nu kan jag säga ;)

Och tack för tipset Fia! ;)



Det blev väldigt vitt i det här hörnet, men det är så mörkt så det behövs! Lampan ska inte stå där sen, men den får funka nu när vi inte har nån taklampa. =)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Nemas problemas bruden ;)

2011-08-16 @ 20:30:49
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0