Jag tkr inte om rubriker.. =/

Vet aldrig vad jag ska skriva för rubrik.. nån som har nåt tips på hur man kommer på bra rubriker? Please tell me!

Idag har jag vart in till stan och fixat lite grejer inför resan. Var på centralen och växlade pengar så då passade jag självklart på att gå in på jobbet och säga hej, måste erkänna att jag saknar jobbet lite grann. Kanske inte själva jobbet så mkt men alla jag jobbar med, för det är ett rätt mysigt litet gäng jag har där på centralen ;) Det är dock väldigt tråkigt att Lollo har slutat och när jag kommer tillbaka kommer Louise också vara borta kommer sakna er på dagarna tjejer! Det är så tråkigt att bara vara hemma och inte träffa folk och inte ha nån annan än J att prata med :P Man glömmer lätt att jobbet är så mkt mer än bara en inkomst, det är så mkt socialt med! Det ska jag försöka komma ihåg när jag får börja jobba igen, uppskatta det lite mer för allt runtomkring och inte bara gnälla över att det är tråkigt. (Nån kan eventuellt behöva påminna mig om dettta om en månad!)

Ojoj, nu blev det djupt här också, det är inte ofta i denna bloggen inte ;) haha.

Vad jag skulle säga var att jag har vart och växlat pengar till London idag, sen var jag på telia och kollade hur man stängde av internet på telefonen så jag inte får en så dyr teleräkning när vi kommer hem sen. Man har ju hört en del skräckhistorier om att det har kommit räkningar på flera tusen, och det vill jag ju inte! :P Det blev en sväng på biblo med och lånade lite fler böcker till min Astrid LIíndgren-kurs, så känner att jag har avrit rätt så produktiv idag, don't you agree? ;)

Nu kommer snart Emelie och Saga hit, dom ska sova här inatt eftersom dom ska på nån kurs imorn så vi ska väl catch up lite, är superlängesen vi sågs!



Fina Kajsa och Emelie på Hannas student





Kommentarer
Postat av: Sofia

Ta bara en mening eller ett ord ur inlägget och använd som rubrik! :)

2011-08-16 @ 13:26:01
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0