Last day of peace..

Sista dagen jag är ledig idag, imorn vankas det jobb igen. Ska bli skönt å komma tillbaka till rutinerna igen och inte bara gå hemma och hänga hela dagarna, man blir så slö :P
Idag har jag vart och ätit lunch med J på macho texmex, första gången vi åt där och det var väldigt gott, så det kan rekomenderas. Dock kanske inget supermysigt ställe att gå till och äta middag men perfekt som lunchställe! :)
Nu ska jag dra iväg på ica och handla lite innan det ska lagas middag här.
Hoppas ni har en bra lillördag allihopa! ;)
Ps. Skulle just nu kunna gå upp och skjuta våra grannar, det har bankat i golvet konstant sen jag kom hem för 45 min sen. Fattar inte vad dom håller på med!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0