London - Shopping

Vi börjar med den viktigaste delen av Londonresan, nämligen shoppingen ;) haha! Det blev en hel del shoppat men ändå inte sååå mkt som det hade kunnat bli när jag är i farten ;) Handlade det mesta på primark, vi började där så efter det tyckte jag att allt annat var dyrt, haha :P Jonathan gjorde dock en del riktiga londonfynd och kom hem med 8 st skjortor från fina skjortmakare på Jermyn Street, inte illa va? ;)

Här får ni lite bildregn på mina fynd, ber om ursäkt för att det är så dåliga bilder men har inge batteri i min systemkamera så fick ta med iPhonen :)



Klänning - Forever 21, blebv ett par jeans därifrån med men de ligger i tvätten ;)



Klänningar - Primark



Blus - Primark



Blus - Primark, den är mkt grönare i verkligheten men den ville inte fastna på bild idag ;)



Tröja - Primark, Converse - Schuu, jag tkr att deras flagga är väldigt fin som ni kanske ser, kom hem med ett paraply med flaggan på också ;)



Blus - Primark, T-shirt - Primark



Myskläder från Primark



Underkläder och väska - Primark



Skor - Primark, Love them!



Inför vintern ;) Uggs - Primark


Kommentarer
Postat av: Jessica H

Ååh, den svarta (mörkblå?) klänningen på näst översta bilden vill jag ha!!

2011-08-27 @ 20:04:39
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0