Nu är det fredagsmyyyys!

Lr det har varit, snart slut på fredag ju ;) Har haft en kanondag idag, tog mig en lång skön sovmorgon. Det får man när man är sjukskriven ;) haha. Och nu har jag och J ätit tacos, kollat på film, ätit godis och druckit cola, MUMS!

Vi var sen och handlade lite på Ica Maxi och sen har jag fixat lite här hemma. Har borrat med slagborren, och det var förvånansvärt lätt, det gick ju på ett kick så var det klart, puh! säger jag ;) Trodde det skulle vara jättesvårt att hålla i den och borra på rätt ställe, men icke då! Så nu har jag gjort klart hela sovrummet, känns jätteskönt att det börjar ta form här hemma! =D

Imorn var de tänkt att vi skulle spela brännboll med jobbet men de verkar inte som att de är nån annan än jag och Johanna som tänker dyka upp så de blir nog inget, trååkigt! Tkr jag iaf! Hade vart mysigt med lite brännboll, men nu hoppas jag på att det ska bli varmt och soligt imorn ist för jag vill baaada! Har inte badat klart för den här sommaren än, vill mera! ;)



Kvällsdopp i Brunnsviken, hur mysigt ser det inte ut?



Sovrummet, det kanske kommer upp lite fler tavlor så småningom men det får duga för stunden i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vilken mysig första bild :)

2011-08-13 @ 19:51:53
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0