Sunday Times

Idag har, liksom alla andra dagar, varit en lugn dag utan speciellt mkt innehåll ;) Var i alla fall upp och tvättade i morse så har ju uträttat nånting iaf! Sen tog jag en lååång och skön promenad, strosade runt lite i skogen och längs vattnet, supermysigt! Hittade en jättefin badklippa, så blir de inge mer badväder den här sommaren så vet jag ju vart jag ska vara nästa sommar i alla fall!

Nu håller jag på och fixar naglarna (det bästa med att inte jobba, målade naglar!) och kollar på Sällskapsresan - SOS. Blev så sugen att se den när jag såg alla båtar nere vid vattnet ;)



Gick lite vilse i skogen och stötte på en graffitivägg, kändes lite felplacerad =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0