Vinden har vänt

Första morgonen utan magont! Yeeey! Det känns otroligt skönt, annars hade jag väl kanske fått åka in till sjukhuset igen och det vill jag inte! Det var så fruktansvärt tråkigt! Men nu är jag glad! Är magen glad är människan glad brukar man ju säga och det stämmer ju verkligen bra idag! =D

Kändes lite tomt i lägenheten imorse när inte mina sötnosar var kvar, är så mysigt med sällskap på morgonen tycker jag. När man sitter och äter frukost och bara myser i pyjamas! =D Så Ida och Julia ni är varmt välkommna tillbaka! Förhoppningsvis så mår jag lite bättre nästa gång med så kan vi umgås ännu mera!

Nu ska jag ta mig in till jobbet och ordna med lite papper och sånt tråkigt, sen ska jag dricka en stor kopp te med mina kära jobbkamrater! Myyys!



Jag och älskling på skansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0