Harry P

Idag tillbringar jag större delen av dagen i soffan framför Harry Potter, känner att jag har en rejäl förkylning på gång så idag ska jag försöka vila bort den innan jag ska gå och dansa med mamma på friskis ikväll. Ska prova på fuego, det ska vara som zumba ungefär så det ska nog bli kul! Det är alltid fullbokat på de passen i Sthlm så jag har inte vart och provat de nån gång än.
Har sökt ledigt i januari nu också för att förhoppningsvis kunna komma upp hit igen (Sundsvall) och hjälpa till på dansen vid terminsstart och följa med Gunnar på danslektion! Ska bli jättekul, saknar att undervisa så sjukt mycket!
Nu ska jag återgå till Harry och sen förhoppningsvis få tag på J på skype så jag får höra hur resan gick igår!
Hade bra alla mina fina <3
Undervisar i disco på sommarlägret 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0