Hemma <3

Sorry för usel uppdatering den senaste tiden, men har bara inte orkat! :P Får inte in bilderna från min ifåån till datorn och har inte använt kameran på evigheter så har inte haft så mkt att visa heller :P Ska försöka bättra mig! ;)
Är äntligen hemma i Sundsvall efter en hektisk vecka på jobbet. Mamma och jag tog en liten sväng på stan och sen åt vi hemgjord pizza till middag, det var smarri smaskens vill jag lova! Nu på kvällen ahr Jonathan varit här med sin mamma och tomas och druckit glögg och ätit julsmörgås. Har även hunnit med lite spel och godisätande ;) Vart en helt perfekt start på den här julen, jag tror jag komemr få en underbar vecka med familj och vänner här i norrland!
Nu ska jag gå och lägga mig så det blir julafton nån gång! För er som har missat det så älskar jag att få paket så längtar verkligen tills imorn! ;)
God Jul på er alla mina fina vänner och familj <3



Julbordet förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0