Saknad!

Nu är J på väg mot Canada, känns tomt och det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på att jag inte har nån att pussa på och få goa kramar från på ett tag, men har faktiskt gott förvånansvärt bra. Trodde jag skulle gråta floder men än så länge har det bara kommit några tårar. Vet inte om det beror på att jag inte riktigt har fattat att han inte är kvar i Sverige än :P Men jag tror det kommer gå bra och jag har ju min resa dit i april att se fram emot så nu hoppas jag våren går jääättefort!
Jag har tur som har en underbar familj och underbara vänenr som kan roa mig och göra mina glada och ljusa! Nu ska jag väcka bror min sen blir det en sväng på Birsta med mami!
Kommer sakna dig massor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0