Sleep tight

Nu är det jobbigt... har inte pratat med J på hela dan och det är nog första gången på 4,5 år som det händer tror jag. Tidsskillnaden kommer nog bli det jobbigaste den här våren, för nu när kl är 12 här och jag lär somna om en stund och så är den bara 15 hos honom så han sitter ju inte hemma vid nån dator nu direkt, jag får hoppas han har roligt i alla fall och ser massor av vancouver!
Näe nu får jag skärpa mig! Ska inte skriva mer om att jag saknar J nu, nästa inlägg blir det mer uppiggande!
Godnatt världen <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är alltid jobbigast från början men tänk på att det är viktigt att sakna varandra! Det här kommer ni bara bli starkare av :) Kram på dig

2012-01-04 @ 10:02:48
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det tror jag med, försöker hålla den tanken i huvudet så mycket det går! ;) Kram

2012-01-04 @ 19:29:00
URL: http://johannaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0