Maaaaat!

Nu lagas det lite mat här i våran stökiga lilla lägenhet, blir korv och stuvade makaroner idag, mums! det måste ju vara bland det godaste som finns, om jag skulle/ska? flytta utomlands så är det en av alla dom saker jag skulle sakna riktigt mkt med sverige! Har vart och tränat idag efter jobbet, var grymt skönt, var ett jobbigt pass så fick kämpa lite idag, men de är de värt är så skönt att vara sådär slut i kroppen, man sover så gott då!
har tänkt att jag ska vara duktig och gå hem från jobbet varje dag denna vecka, jag slutar ju så tidigt ändå så de hinns ju med! Idag blev det ingen prommis så ahr redan fuskat en dag, så imorn blir det prommis igen, men blir nog från kungsholmen då så blir ju lite längre för å kompensera ;)
Ha en trevlig måndagkväll allihopa, det ska jag ha, ska mysa ner framför dubbelavsnitt av topmodel, vi gillart!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men Johanna, storstädare du inte lägenheten nyss? ;)

2011-02-07 @ 20:35:46
URL: http://idaleyonberg.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, jo men vi är experter på att stöka ner!

2011-02-08 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0